Retour policy

Wat te doen bij annuleren van uw bestelling ?

Het annuleren van een bestelling is kostenloos, zolang we hier nog geen arbeid aan hebben verricht of op een andere manier kosten gemaakt.

Wanneer er al wel kosten zijn gemaakt, bijvoorbeeld DTP of pre-press worden deze kosten in mindering gebracht op het te retourneren bedrag.

Wanneer artikelen reeds bedrukt zijn is annuleren van een bestelling niet mogelijk.

Door onze korte levertijden beginnen wij vaak de dag nadat een bestelling geplaatst is al met de voorbereidingen. Wanneer je een bestelling wilt annuleren is het dan ook zaak om ons zo spoedig mogelijk te berrichten. Stuur een e-mail naar info at tigerprint.nl en neem telefonisch contact met ons op.

Indien Tigerprint reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na eventuele verrekening van gemaakte kosten, aan u terugstorten. 

 

Wat te doen wanneer je niet tevreden bent met de geleverde bedrukte kleding?

Als jij onverhoopt ontevreden bent met het geleverde drukwerk of wanneer je vindt dat de kwaliteit van de kleding niet aan de verwachting voldoet, kun je dat aan ons laten weten via de e-mail.

Je geeft hierin aan waarom je niet tevreden bent en we vragen je meerdere foto's van het product te sturen. Op basis van jouw foto's beoordelen we je klacht.

Het kan zijn dat we je vragen een gedeelte, of alle artikelen aan ons terug te sturen omdat we het op de foto's niet goed kunnen beoordelen.

Is jouw klacht terecht, dan bieden we je twee opties: 

- Retourneren van jouw bestelling en een volledig gratis herdruk met de snelste levertijd 
- Houden van jouw product en een credit / korting van 10%

 

Retouradres:

Tigerprint

Nieuwe Ginnekenstraat 37

4811 NN Breda